کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316361 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

BOXX کوچکترین ورک‌استیشن اورکلاک‌ شده جهان را معرفی کرد


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ وقتی صحبت از سیستم‌های کوچک و کامپکت می‌شود احتمالا به HTPC‌ یا چیزهای شبیه به آن فکر می‌کنیم. به تازگی شرکت BOXX یک ورک‌استیشن بسیار کوچک با نام APEXX 1 را معرفی کرده است. با ما در زومیت همراه باشید.

BOXX با عرضه‌ی این ورک‌استیشن استاندارهای ابعادی این سیستم‌ها را متحول کرده است. عرض دستگاه چیزی کمتر از ۵ اینچ است، ارتفاع دستگاه ۸.۵ اینچ بوده و طول آن ۹ اینچ در نظر گرفته شده. همین ابعاد کوچک باعث شده تا APEXX 1 به کوچک‌ترین ورک‌استیشن جهان تبدیل شود.

1
دو مدل از سری دستگاه‌های APEXX ارائه شده است؛ مدلی با پردازنده‌ی i7 و مدلی با پردازنده‌ی زئون. مدل i7 با هشت هسته‌ی اورکلاک شده به ۴ گیگاهرتز و رم ۳۲ گیگابایتی از نوع DDR4 تجهیز شده است. در مدل دوم که از Zeon E5 در آن استفاده شده است شاهد یک پردازنده‌ی ۱۸ هسته‌ای با رم ۶۴ گیگابایتی هستیم. مدل‌های مبتنی بر پردازنده‌های اسکای لیک به زودی در دسترس خواهند بود.

2

وقتی صحبت از کارت گرافیکی می‌شود دو انتخاب از دو شرکت بزرگ این عرصه در اختیار شما خواهد بود. خریدار می‌تواند بین دو کارت گرافیک انویدیا کوادرو و AMD فایرپرو یکی را انتخاب کند. در قسمت ذخیره‌سازی نیز شما می‌توانید بهترین‌ها را به خدمت بگیرید. شما بین M.2 PCI-Express NVMe و استفاده از دو جایگاه ۲.۵ اینچی برای استفاده از انواع درایوهای SATA3 آزاد هستید. در این ورک‌استیشن کوچک از سیستم خنک‌کننده‌ی مایع دوگانه برای کاهش حرارت تولید شده توسط اجزای دستگاه استفاده شده است. به دلیل استفاده از سیستم خنک‌کننده حلقه بسته در این دستگاه، مشکلات مربوط به گرد و خاک به حداقل ممکن رسیده است.

3

تعداد زیادی درگاه USB 3.0 و USB 3.1 در APEXX 1 برای شما موجود خواهد بود و قطعا مشکلی از نظر کمبود درگاه برای اتصال حافظه‌های خارجی نخواهید داشت. همچنین پورت‌های eSATA، USB 2.0 و PS2 نیز در پشت دستگاه موجود است. BOXX در این محصول از کارت صدای ۷.۱ کاناله با خروجی S/PDIF استفاده کرده است. در APEXX 1 شاهد استفاده از PSU خارجی برای کاهش ابعاد دستگاه هستیم.

4
ممکن است قدرت رندر یک ورک‌استیشن برای شما کافی نباشد و طالب قدرت بالاتری برای کارهای خود باشید. شما می‌توانید برای افزایش قدرت APEXX 1 آن را به ورک‌استیشن دیگر یا یک renderPRO 1 (محصولی که به زودی در دسترس خواهد بود) متصل کنید. این محصول با دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس عرضه می‌شود و قیمت APEXX 1 را سخت‌افزاری که برای آن انتخاب می‌کنید مشخص خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28561 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/07/12 تعداد مشاهده: 1767
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر